Uručena Priznanja „Dr Đorđe Natošević” za školsku 2010/2011. godinu
Dobitnici priznanja za školsku 2010/2011. godinu jesu:
1. Osnovna škola „Petefi brigada” u Kuli, zbog ukupnih izuzetnih radnih rezultata, a posebno onih postignutih u obrazovno-vaspitnom radu u protekle dve godine, koji se ogledaju u dobrom planiranju, organizovanju i realizaciji i vrednovanju nastave, primenom savremenih nastavnih metoda i oblika nastavnog rada, timskog organizovanja u svim oblastima rada škole, zastupljenosti i spremnosti za razvoj inkluzivne prakse, stalnoj saradnji i informisanju roditelja, kvalitetnim programima vaspitnog rada koji neguju međunacionalnu toleranciju i uvažavanje različitosti, razvoju humanosti i empatičnosti u svakodnevnom životu i radu, stalnom promocijom škole u medijima, kao i zbog postignutih rezultata u drugim oblastima obrazovno-vaspitnog rada.
2. Srednja tehnička škola „Mileva Marić” u Titelu, zbog ukupnih izuzetnih radnih rezultata, a posebno onih postignutih u obrazovno-vaspitnom radu u protekle dve godine, koji se ogledaju u dobrom planiranju, organizovanju i realizaciji i vrednovanju nastave, primenom savremenih nastavnih metoda i oblika nastavnog rada, timskog organizovanja u svim oblastima rada škole, zastupljenosti i spremnosti za razvoj inkluzivne prakse, stalnoj saradnji i informisanju roditelja, kvalitetnim programima vaspitnog rada koji neguju međunacionalnu toleranciju i uvažavanje različitosti, razvoju humanosti i empatičnosti u svakodnevnom životu i radu, stalnom promocijom škole u medijima, kao i zbog postignutih rezultata u drugim oblastima obrazovno-vaspitnog rada.
3. Muzička škola „Petar Krančević” u Sremskoj Mitrovici, zbog ukupnih izuzetnih radnih rezultata, a posebno onih postignutih u obrazovno-vaspitnom radu u protekle dve godine, koji se ogledaju u dobrom planiranju, organizovanju i realizaciji i vrednovanju nastave, primenom savremenih nastavnih metoda i oblika nastavnog rada, timskog organizovanja u svim oblastima rada škole, stalnoj saradnji i informisanju roditelja, kvalitetnim programima vaspitnog rada koji neguju međunacionalnu toleranciju i uvažavanje različitosti, razvoju humanosti i empatičnosti u svakodnevnom životu i radu, stalnom promocijom škole u medijima, kao i zbog postignutih rezultata u drugim oblastima obrazovno-vaspitnog rada.
4. Magistar Jovanka Terzić, profesor biologije u Gimnaziji „Isidora Sekulić” u Novom Sadu, zbog ukupnih izuzetnih radnih rezultata, a posebno onih postignutih u obrazovno-vaspitnom radu u protekle dve godine, koji se ogledaju u odličnom planiranju, organizovanju i realizaciji nastave, uz primenu specifičnih metoda rada koji deluju stimulativno na angažovanje učenika u usvajanju nastavnog gradiva u skladu sa individualnim mogućnostima svakog pojedinca, posebno kada je reč o inkluzivnom obrazovanju, mentorskom radu sa učenicima. Rezultati toga jesu visok nivo znanja učenika i uspesi na takmičenjima. Takođe, zbog objavljenih radova u stručnim časopisima, rada na izdavanju udžbenika i priručnika za nastavnike, angažovanja na polju realizacije programa vaspitnog rada usmerenog na razvijanje multikulturalnosti i međunacionalne tolerancije, realizacije niza projekata i zbog visokog stepena didaktičko-metodičkih kompetencija i kvaliteta komunikacije sa učenicima i roditeljima.
5. Jugoslava Lulić, profesor srpskog jezika i književnosti u Tehničkoj školi „9. maj” u Bačkoj Palanci , zbog ukupnih izuzetnih radnih rezultata, a posebno onih postignutih u obrazovno-vaspitnom radu u protekle dve godine, koji se posebno ogledaju u odličnom planiranju, organizovanju i realizaciji nastave, uz primenu specifičnih metoda rada koji deluju stimulativno na angažovanje učenika u usvajanju nastavnog gradiva u skladu sa individualnim mogućnostima svakog pojedinca, posebno kada je reč o inkluzivnom obrazovanju, mentorskom radu sa učenicima. Rezultati toga jesu visok nivo znanja učenika i uspesi na takmičenjima. Takođe, zbog objavljenih radova u stručnim časopisima, izdavanju udžbenika i priručnika za nastavnike, angažovanju na polju realizacije programa vaspitnog rada koji se odnosi na razvijanje multikulturalnosti i međunacionalne tolerancije, realizaciji niza projekata i zbog visokog stepena didaktičko-metodičkih kompetencija i kvaliteta komunikacije sa učenicima i roditeljima.