Uručena Priznanja „Dr Đorđe Natošević” za školsku 2009/2010. godinu
Dobitnici priznanja za školsku 2009/2010. godinu jesu sledeći:
1. Predškolska ustanova „Pčelica” u Apatinu, zbog ukupnih izuzetnih radnih rezultata, a posebno onih postignutih u obrazovno-vaspitnom radu, koji se ogledaju u 130 godina dugoj tradiciji predškolskog vaspitanja i brige o najmlađima u opštini Apatin, a koje se danas ostvaruju u okviru Predškolske ustanove „Pčelica”, realizacijom različitih programa i aktivnosti vaspitnog i obrazovnog rada, pored obaveznih. Na primer, dani dečjeg stvaralaštva, Vojvodina kroz običaje, predstave za decu i roditelje, kontinuirano učešće na različitim manifestacijama van same ustanove, učešće zaposlenih na mnogim stručnim skupovima, podizanje pedagoške kulture roditelja stalnim edukativnim programima u školi za roditelje. Takođe, ustanova radi sve vreme uvažavajući multikulturalnost i višejezičnost teritorije koju pokrivaju u ustanovi se neguju običaji, tradicija i kulturno nasleđe pripadnika različitih nacionalnih zajednica.
2. Osnovna škola „Servo Mihalj” u Mužlji – Zrenjanin, zbog ukupnih izuzetnih radnih rezultata, a posebno onih postignutih u obrazovno-vaspitnom radu u protekle dve godine, koji se ogledaju u dobrom planiranju, organizovanju i realizaciji i vrednovanju nastave, primenom savremenih nastavnih metoda i oblika nastavnog rada, timskog organizovanja u svim oblastima rada škole, zastupljenosti i spremnosti za razvoj inkluzivne prakse, te i u stalnoj saradnji i informisanju roditelja, kvalitetnim programima vaspitnog rada koji neguju međunacionalnu toleranciju i uvažavanje različitosti, razvoju humanosti i empatičnosti u svakodnevnom životu i radu, stalnom promocijom škole u medijima, kao i zbog postignutih rezultata u drugim oblastima obrazovno-vaspitnog rada.
3. Osnovna škola „1. oktobar” u Botošu, zbog ukupnih izuzetnih radnih rezultata, a posebno onih postignutih u obrazovno-vaspitnom radu u protekle dve godine, koji se posebno ogledaju u dobrom planiranju, organizovanju i realizaciji i vrednovanju nastave, primenom savremenih nastavnih metoda i oblika nastavnog rada, timskog organizovanja u svim oblastima rada škole, zastupljenosti i spremnosti za razvoj inkluzivne prakse, te u stalnoj saradnji i informisanju roditelja, kvalitetnim programima vaspitnog rada koji neguju međunacionalnu toleranciju i uvažavanje različitosti, razvoju humanosti i empatičnosti u svakodnevnom životu i radu, stalnom promocijom škole u medijima, kao i zbog postignutih rezultata u drugim oblastima obrazovno-vaspitnog rada.
4. Gimnazija „Svetozar Marković” u Novom Sadu, zbog ukupnih izuzetnih radnih rezultata, a posebno onih postignutih u obrazovno-vaspitnom radu u protekle dve godine, koji se posebno ogledaju u dobrom planiranju, organizovanju i realizaciji i vrednovanju nastave, primenom savremenih nastavnih metoda i oblika nastavnog rada, timskog organizovanja u svim oblastima rada škole, zastupljenosti i spremnosti za razvoj inkluzivne prakse, te u stalnoj saradnji i informisanju roditelja, kvalitetnim programima vaspitnog rada koji neguju međunacionalnu toleranciju i uvažavanje različitosti, razvoju humanosti i empatičnosti u svakodnevnom životu i radu, stalnom promocijom škole u medijima, kao i zbog postignutih rezultata u drugim oblastima obrazovno-vaspitnog rada.
5. Magistar Predrag Vajagić, profesor istorije u Osnovnoj školi „Vuk Karadžić” u Bačkoj Palanci, zbog ukupnih izuzetnih radnih rezultata, a posebno onih postignutih u obrazovno-vaspitnom radu u protekle dve godine, koji se ogledaju u odličnom planiranju, organizovanju i realizaciji nastave uz primenu specifičnih metoda rada koji deluju stimulativno na angažovanje učenika u usvajanju nastavnog gradiva u skladu sa individualnim mogućnostima svakog pojedinca, naročito kada je reč o inkluzivnom obrazovanju, mentorskom radu sa učenicima. Rezultati toga jesu visok nivo znanja učenika i uspesi na takmičenjima. Takođe, zbog objavljenih radova u stručnim časopisima, radu na izdavanju udžbenika i priručnika za nastavnike, angažovanju na polju realizacije programa vaspitnog rada koji se odnosi na razvijanje multikulturalnosti i međunacionalne tolerancije, realizaciji niza projekata i zbog visokog stepena didaktičko-metodičkih kompetencija i kvaliteta komunikacije sa učenicima i roditeljima.